Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ice and Blood v.2 Komentarze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 985
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:29, 31 Sie 2017    Temat postu: Ice and Blood v.2 Komentarze

Dobra Panowie czas an deklarację kto wchodzi w drugą już odsłonę kampanii.
Dodałem dwa dodatkowe scenariusze.

[link widoczny dla zalogowanych]


Zaproponowałbym również dodatkowe zmiany:

1. Obozowisko.

Każda z drużyn ma możliwość "przechowania dwóch modeli" pomiędzy kolejnymi potyczkami. Fabularnie możemy założyć iż zostają w obozowisku strzegąc go lub lecząc swoje odniesione rany.

Przykład.

Damian fatalnie rzuca na obrażenia po scenariuszu:P. Niestety 3 modele giną a dwa kolejne mają efekt badly wounded.
Damian postanawia nająć kolejnych trzech bandytów aby wyrównać straty. Pozostają mu 2 wolne miejsca w drużynie (Wielkość drużyny 10). Postanawia zagrać 8 a w następnym scenariuszu dołączą do gry jego liżący rany zbójcerze:)



2. Doświadczenie zdobywane przez Maga oraz Ucznia.

XP MAGA

Experience Table
Experience Achievement

+40 For each enemy soldier the wizard personally takes out of the game
+80 For each enemy apprentice the wizard personally takes out of the game
+150 For each enemy wizard the wizard personally takes out of the game
+50 For each treasure recovered by the wizard or any member of his warband



XP UCZNIA

Experience Table
Experience Achievement

+20 For each enemy soldier the apprentice personally takes out of the game
+40 For each enemy apprentice the apprentice personally takes out of the game
+75 For each enemy wizard the apprentice personally takes out of the game
+50 For each treasure recovered by the apprentice or any member of his warband


3. Doświadczenie.

XP za rzucony czar.

Aby ograniczyć boost XP czarami o niskim stopniu trudności wprowadziłbym nastpujące modyfikacje.

+5 XP za czar do ST 12
+10 XP za czar od ST 12 + ST 15
+15 XP za czar od ST 15 i powyżej


4. Ukrycie.

Każdy model ma możliwość "ukrycia się". Model może ukryć się poświęcając na to swoją drugą akcję. Model może ukryć się tylko w ruinach i budynkach.
Np. pod zniszczonymi schodami, lub w narożnikach budynków.
Model pozostający w ukryciu nie może się poruszać, atakować, rzucać czarów, używać magicznych przedmiotów.
Z akcji ukrycia nie mogą korzystać zwierzęta, przywołańcy i konstrukty.

5. Przeszukiwanie.

Każdy z modeli może wykonać akcję przeszukiwania poświęcając na to swoją drugą akcję. Uznaje się iż przeszukiwany teren obejmuje promień 6'' od modelu.

Rzut D20:

0-12 Ujawnienie Pułapki / Rozbrojenie
13-20 Ujawnienie ukrytego modelu

Treasure Hunter jak i Ranger otrzymują +2 do rzutów na Przeszukiwanie oraz mogą jako jedyni zastawiać pułapki.


6. Pułapki

Treasure Hunter i Ranger otrzymują na początku każdego scenariusza 3 znaczniki pułapek. Dwie pułapki są prawdziwe trzecia zaś to po prostu atrapa.
Gracz kontrolujący powyższe modele może zadecydować iż chce zastawić pułapkę. Model musi poświęcić wtedy swoją drugą akcję. W odległości do 3'' od modelu zostaje położony 1'' zakryty znacznik pułapki. Tylko gracz kontrolujący model wie czy położył prawdziwy znacznik czy też atrapę.
Kiedy wrogi model wejdzie w zasięg 3'' od znacznika może poświęcić akcję na ujawnienie i rozbrojenie pułapki. Jeśli tego nie zrobi lub mu się nie uda otrzyma trafienie dystansowe +5 Ranged.

Czekam na wasze komentarze:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Czw 13:00, 31 Sie 2017, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin