Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modyfikacje Felstad by Reiner

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 07 Sie 2016    Temat postu: Modyfikacje Felstad by Reiner

Jako że niebawem ruszamy eksplorować wraz z Damianem Felstad, wrzucam kompletną listę z podręcznika znaczników oraz ekwipunku.

Na czerwono zaznaczę potwory z bestiariusza, które zostaną usunięte i zastąpione czymś normalnym;)
Co do scenariuszu jesteśmy delikatnie ograniczeni naszą bazą terenową i po zrobieniu inwentaryzacji przedstawiam propozycję 6 nowych scenariuszy:)


For each Warband:
A Wizard - Staff or Sword and Dagger. Possibly a bow or crossbow.

An Apprentice - Staff or Sword and Dagger. Possibly a bow or crossbow.

5-8 Soldiers From
Wardog
Thief - just a Dagger
Thug - Hand weapon (i.e. Sword, Axe, Mace club, etc)
Archer - Bow, Light Armour (i.e. Leather)
Crossbowman - Crossbow, Light Armour
Infantryman - Two-Handed Weapon (i.e. Two handed sword, Ax, etc), Light Armour
Tracker - Staff, Bow, Light Armour
Man-at Arms - Hand weapon, Shield, Light Armour
Treasure Hunter - Hand weapon, Dagger, Light Armour
Knight - Hand weapon, Shield, Heavy Armour (i.e. Chainmail)
Templar - Two-Handed weapon, Heavy Armour
Ranger - Bow, Hand weapon, Light Armour
Barbarian - Two Handed Weapon
Apothecary - Staff, Potion
Marksman - Crossbow, Hand weapon, Heavy Armour.

5 Treasure Tokens (4 Normal and 1 Special)

Up to one each of
A Wardog (For a Kennel)
An Imp, Minor Demon and Major Demon (For Demon Summoning)
An Imp (For Imp)
A Zombie (For Raise Zombie)
A Bear, Snow Leopard or Ice Toad (For Animal Companion) or a Wolf but wolves are less effective Snow Leopards.
A Small, Medium or Large Construct (for Animate Construct)
An extra Soldier (For each of being based in an Inn and Illusionary Soldier)
A Treasure Token (For each of Reveal Secret and Fool's Gold)


For Spell Effects you might want:

A three inch radius rough ground template (for Mud)
A three inch diameter circle of protection (for Circle of Protection)
1+ one inch radius insect clouds (for Plague of Insects)
A 6" long x3" high x 1" wide Wall of Fog (for Fog)
A 6" long x3" high Wall (for Wall)
A Wizard Eye (for Wizard Eye)
3 explosive runes (For Explosive Rune)
1+ skeletal hand reaching out of the ground markers (For Bones of the Earth)
1+ Doorway sized holes (for Crumble)
Some way to represent figures under the effects of Beauty, Glow, Monstrous Form, Mind Control, Plane Walk, Strength, Shield, Elemental Hammer, Enchant Weapon, Enchant Armour, Time Store, Fast Act, Decay, Slow, Fleet Feet and various levels of Curse


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Śro 14:37, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:37, 07 Sie 2016    Temat postu:

Link do kart z czarami stworzonymi przez naszego rodaka:)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:17, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Poniżej oryginalna tabela Random Encounters.

[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Damian masz jakieś propozycje odnośnie poniższych? Może rozszerzymy listę nieumarłych?

Boar -

White Gorilla- Podmiana na Ogre Chieftain

Snow Lepoard-

Wild Dogs- podmiana na Chton
[link widoczny dla zalogowanych]

Ice Toad- Minotaur
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Śro 14:30, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:36, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Ja mam giant raty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:55, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Ok. super.
Śnieżnego goryla;) podmieniłem pod Ogre Chieftain z reapera (mam na stanie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:15, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Napisz Seba co masz do Frosta z tej listy. Ja z Damianem ją pouzupełniamy. Może wyjdzie że brakuje tylko kilku modeli. W razie czego powycinamy rzeczy zbędę i zrobimy własną tabelę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Śro 14:37, 07 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1007
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:23, 09 Wrz 2016    Temat postu:

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł aby cześć misji z frosta ,które dzieją się bezpośrednio w ruinach miasta przenieść do podziemi. 10 Podstawowych misji na jedną fabularną kampanię a z tego połowa lub mniej ,które przeniosą nasze drużyny pod mityczne Felstad.
Misje w podziemiach będą generowane całkowicie losowo. Będziemy bazować na zestawie określonej liczbie terenów (Korytarz, sala - wymiary losowe).
1. Generowanie naprzemienne od dwóch lub jednego wejścia do podziemi na gracza. Z każdym kolejnym pomieszczeniem losowanie encounterów (encunter table będzie się różnił od tego z powierzchni).
2. Dodatkowym pomysłem jest również rzut k20 po ukończonym ruchu jednego z modeli (karty wydarzeń specjalych).
3. Losowy drop z encounterów dungeonowych (ograniczony).
4. Cel misji określany losowo (np. fontanna, ołtarz znajdujący się w jednym z pomieszczeń oraz strzegący go nie byle jakiej szarży stwórWink)


Seba serknij, zakupię ten set. Mega bogaty.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj coś za free:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tekstury
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Pią 12:42, 09 Wrz 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin