Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taki mój powergaming - mój własny śmieciotemat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:10, 26 Lip 2015    Temat postu: Taki mój powergaming - mój własny śmieciotemat

Jako że notorycznie słyszę że Khorniści silni, że magiczne przedmioty silne, że taki silne a elfickie takie słabe postanowiłem zrobić sobie małe porównanie przedmiotów tej i tej bandy - rzecz jasna tylko magicznych. Może rzeczywiście coś w tym jest może nie. Zobaczymy jak to wyjdzie po porównaniu przedmiotów

Pierw wypadało by porównać broń

Khorniści mają dostęp do następujących magicznych broni:
Piekielne Ostrze ( k3 ran, płonący atak, bez pancerza ) 120 zk + 4k6
Pierwsze Ostrze ( każde 1 na trafienie rzucone przez przeciwnika skutkuje otrzymaniem przez niego trafienia o sile bohatera którego atakował ) 70+2k6
Runiczne Ostrze Chaosu ( +1S/WW/A ) 85+3k6
Topór Berserkera ( +1 Atak za każdego przeciwnika związanego walka ) 80 + 3k6
Topór Khorna ( +1S zabójczy cios ) 70+2k6
Zębate Ostrze ( druzgocący ) 40+k6

Elfy mają dostęp do następujących magicznych broni:
Biały Miecz ( +2S 2h zabójczy cios ) 105+4k6
Gwiezdna Kopia (+3S trafiony zraniony nie może się pancerzowac ) 110+4k6
Klinga Zniszczenia ( trafiony zraniony bez pancerza ) 85+3k6
Łuk Ellyriańczyka ( s5 3xwielokrotny strzał) 80+3k6
Miecz Hoetha (ranimy zawsze na 3+) 100+3k6
Ostrze z Podmorskiego Złota ( trafiony i zraniony bez pancerza ) 70+2k6
Ostrze z Żywego Złota (+3 ataki) 100+3k6
Smoczy Łuk (s5 przebicie pancerza) 75+3k6
Zguba Wroga ( duży cel ranimy zawsze na 3+ i do tej siły modifikujemy pancerz ) 45+k6

Łącznie
Khornisci - 6 sztuk ( 2 dobre , 3 średnie , 1 słabe ) 1 ignorujące pancerz
Elfy - 9 sztuk ( 5 dobrych, 3 średnie, 1 średni chyba że bijemy się z ogrami ) 3 bez pancerza

Tu moim zdaniem ewidentnie wszystko po stronie elfów. Łącznie wszystkie elfickie przedmioty kosztują 926 czyli średnio 102 zk sztuka. Wszystkie khornowe 555 czyli średnio 92,5zk sztuka. Wszystko liczone k6 = 6zk.

Wniosek - elfickie przedmioty sa średnio droższe koło 10% droższe. Jesli ich więcej i jest więcej przedmiotów przysłowiowo zrywających czapkę.

Idąc dalej. Czyli pancerze.

Khorniści
Czarożerca ( odporność na magie 2, na 4+ mag nie może rzucać danego zaklecia w czasie tej gry, tarcza czyli +1 op w walce ) 115+4k6
Hełm Wielu Oczu ( uderza jako pierwszy, głupota ) 45+k6
Potępieniec ( atakujący musi przerzucić każdy udany test trafienia ) 165+5k6
Runiczna Tarcza Chaosu ( każda magiczna broń traktowana jak zwykła, tarcza ) 80+3k6
Szkarłatny Pancerz Dargana ( pojedyńcze trafienie nie może zadać więcej niz 1 obrażeń, nie działa zabójczy cios ) 160+5k6
Zbroja Morrslieba ( 5+ magicznej ochrony na niemagiczne ataki ) 165+5k6

Elfy
Gwiezdny Pancerz ( gwiezdny pancerz, lekki, jak stracimy 1ŻW przenosimy się 3k6 w losowo wybranym kierunku pod koniec trafienia. Możemy stracić na faze 1żw ) 50+2k6
Hełm Fortuny (przerzut ochorny pancerza) 45+k6
Maska Merlorda (magiczna ochrona 6+) 20+k6
Obrońca (magiczna ochrona 4+,lekki) 75+3k6
Pancerz Caledora ( zawsze 2+ pancerza, automatycznie broni przed płonącymi atakami oraz zionięciem ) 80+3k6
Rękawice Temakadora ( magiczna ochrona 5+ na trafienia z siła 4 i więcej lekki ) 50+2k6
Tarcza ze Smoczej Łuski (magiczna ochrona 6+, tarcza) 35+k6
Zbroja Cieni ( cieżki, zwiadowca) 90+3k6
Zbroja Herosów (atakujący musi wykonać test CP, jeśli nie wyjdzie nie może atakować, powtarzamy w każdej fazie walki)95+3k6
Złota Tarcza (przeciwnik powtarza każdy udany rzut na trafienie, tarcza)60+2k6

Khorniści 6 sztuk ( 3 dobre pancerze tyle że chaosu ale to mała wada, 1 dobra tarcza, 1 średnia chyba że jesteśmy celem maga notorycznie, 1 dobry hełm ) 868 łącznie, 144 średnio za sztukę.

Elfy 10 sztuk ( 1 fajny hełm, 3 fajne pancerze, 1 fajna tarcza, 3 średnich, 1 słaba tarcza, 1 hełm który jest słaby ale tani ) 726 łącznie, 72,6 zk średnio

Pancerze lepsze ma chaos. Nie można ich ściągnąć ale to plus i minus jednocześnie bo nie można ich też w żaden sposób ukraść. Elfy mają pancerze mocno zróżnicowane od takich bardzo przyjemnych po dość słabe jak na magiczne przedmioty. Elfy maja o 66% przedmiotów więcej.

Średnio Khorniści mają prawie 2 razy droższe magiczne przedmioty od elfów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quidamcorvus




Dołączył: 08 Lis 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice/Żory, śląskie

PostWysłany: Nie 23:51, 26 Lip 2015    Temat postu:

No i jeszcze zmieniona furia w kolejnej edycji nieco osłabi wyznawców Khorna i innych furiatów. Choć jeśli ktoś ma szczęście w kościach, to nie będzie narzekał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:51, 27 Lip 2015    Temat postu:

Moim zdaniem :
- Khorniści są silni ale nie jakoś specialnie najsilniejsi. Middenheim ma właściwie wszystko to co Khorniści, maksymalnie 15 modeli, opcje na strzelanie, więcej magicznych przedmiotów i do tego lepsze np pancerz z meteorytowego żelaza oraz maga a to zawsze coś.
- Jest dużo silniejszych drużyn. Chaos jako frakcja jest silny ale nie przesadzajmy zaś z jego siłą. Z ogrami na podobnym poziomie to bym chyba nawet nie podejmował walki bo to się mija z celem. Z niziołkami również.
- Wszystko zależy od tego jak sie na bandę patrzy. Łatwo widzieć silne strony przeciwnika ale cieżko zauważyć te słabsze oraz swoje silne.

Przy osłabionej furii i limicie modeli 12 właściwie trzeba zmienić metodę gry w 100%. Obowiązkowo trzeba by brać trola, bohaterów ( poza opentanymi czy jak im tam ) i khorngory. I tyle. Liczyć na to że khorngory zostaną bohaterami i na niskim prestiżu tłuc przeciwnika wykorzystując swoją przewagę w kasie i magicznym sprzęcie który trzeba najszybciej jak się da zacząć kupoać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 14:33, 27 Lip 2015    Temat postu:

W żadnym momencie nie wspomniałeś o czymś co daje duży power. Mutacje czy też stygmaty. Jasne jest kilka bezużytecznych, a nawet szkodliwych, ale większość jest całkiem fajna. Chociaż to oddaje klimat Warhammera, chaos jakby nie patrzeć jest najsilniejszy, tylko ma problem z podziałem i napieprzaniem się między sobą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:38, 27 Lip 2015    Temat postu:

Czy ja wiem czy mutacje są jakieś przesadnie super ? Musisz wydać umiejętność na to żeby dostać mutację. Mam 1/3 szansy na coś dobrego, 1/3 że zwyczajnie dostaniesz paść nic nie dający i 1/3 że dostaniesz coś negatywnego. Mi się udało dostać kilka dobrych stygmatów ale ile miałem złych to już nikt nie pamięta Razz

Edit: Elfy mają też przecież kozackie umiejętności. Uderza jako pierwszy dla każdego i możliwość używania lwiej skóry czy jak to się tam zwie i daje +1 do pancerza. Elfy to chyba jedyna drużyna która może mieć 0+ z przerzutem pancerza.

Elfy mają słabsze sztandary to prawda. Khorniści mają silny 1 sztandar dający magiczną ochronę na 5+ w strzelaniu i właściwie tyle. Koniec sztandarów.

W porównaniu do np Sztandaru Burzy czy Smoczej Skóry ogrów to jest raczej średni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krnabrny dnia Pon 14:43, 27 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin