Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konflikt koreański

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Star Wars: Armada
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 9:40, 27 Maj 2018    Temat postu: Konflikt koreański

Panowie admirałowie czas stworzyć rozpiski naszych sił. Przemo robi dwie rozpy ze względu na brak gracza imperium.
4 rozpy: 2 imperium, 2rebelii.
Aby stworzyć flotę każdy gracz wybiera dowódcę który ją poprowadzi. W drużynie nie może znaleźć się więcej niż jedną kopia danego dowódcy. Po wybraniu dowódcy każdy z graczy tworzy swoją flotę, stosując się do zasad opisanych na stronie 10 Kompletnych zasad gry.
Gracze mogą wyposażyć każdy statek w tylko jedną kartę ulepszenia. Dowódcy nie wliczaja się do tego limitu.
Ja z admirałem Damianem mamy gorzej bo musimy się skonsultować w tej kwestii żeby nie wziasc tych samych kart. Nie wiem czy karta nazwy statku zalicza się do rozwinięcia np ulubiona karta admirała Reinera blask Jainy Wink musimy to doprecyzować.
Jak będzie okazja to dam wam arkusze floty kampanii.
Nie wiem ale chyba dobry pomysłem później będzie umieszczenie rozpisek tutaj z programy armada Warlords. Nazwa rozpiski i każdy będzie sobie mógł sprawdzić kto co ma w danym momencie kampanii. Na razie tyle.
Over..... Szszszszszsz

Macie dla klimatu
https://youtu.be/N983Hl2DlqQ


Tak btw SW legion urozmaicil by nam zabawe Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 9:58, 27 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1041
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:11, 27 Maj 2018    Temat postu:

Bomba. Ciekawie będzie się grało. Sądzę że dobrze by było Admirale Gregor żebyśmy niejasności wyklarowali na grupie fb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 10:40, 27 Maj 2018    Temat postu:

Tu jest chyba latwiej ale możesz stworzyć grupe

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 10:45, 27 Maj 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 19:46, 28 Maj 2018    Temat postu:

Pierwszy szturm deklaruje gracz z najmniejszą liczbą pkt kampanii. Jeśli jest równo pierwszy szturm należy do rebelii. Przeciwnik określa która flota broni pozycji.
Następnie kolejny gracz Imperium pierwszy deklaruje szturm.
Deklarując szturm musi określić zarówno lokalizcję, którą szturmuje, jak również czy jest to szturm specjalny.
Szturmy specjalne:
Rebelia: Atak na trasie nadprzestrzennej - Lokalizacja która ma być celem szturmu, musi znajdować się w obszrze Układu Korleańskiego lub jednej z dwóch tras nadprzestrzennych.
Imperium: Demonstracja siły - Lokalizacja która ma być celem tego szturmu nie może znajdować sie w oszrze UK ani na żadnej z dwóch tras nadprzestrzennych.
Specjalne szturmy nagradzają przeprowadzającego je drużynę zasobami zamiast punktami kampanii.
Gracz deklarującu szturm zawsze ma inicjatywe podczas bitwy w kampanii.
Jeśli lokalizacja oznaczona naklejką Obecność rebelii, drużyna Rebelii musi powiedzieć atakującemu, czy atakowana lokalizacja jest bazą, czy posterunkiem.Jeśli jest posterunkiem, należy traktować tę lokalizację jako niezajęta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 22:11, 28 Maj 2018    Temat postu:

Zwycięstwo w bitwie daj 1 pkt kampanii. Gramy do 10 pkt.
Można uciec z bitwy w 4-5 turze, mowa o statkach.
Statek który zostanie zniszczony w bitwie zostaje pokiereszowany, w następnej bitwie statek musi odrzucić jeden żeton obrony.
Eskadra w następnej bitwie zaczyna z jedną raną wbitą.
Jeśli statek lub eskadra zostają zniszczone drugi raz zostają doszczętnie zniszczone ze wszystkimi unikalnymi rozwinieciami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Star Wars: Armada Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin