Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Facebook FAQ - first draft
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:27, 05 Maj 2016    Temat postu: Facebook FAQ - first draft

[link widoczny dla zalogowanych]

Get ready for butthurt!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Sob 20:37, 07 Maj 2016    Temat postu:

Ale że o co ?? Klaryfikacje zasad są zawsze in plus, jakie by nie były.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:14, 07 Maj 2016    Temat postu:

Nie dla wszystkich. Ten szkic klaryfikacji obcina sporo turniejowych buildów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 22:24, 07 Maj 2016    Temat postu:

I bardzo dobrze,s bo turniejowe buildy są kompletnie nie w klimacie i psują grę w każdym systemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:35, 08 Maj 2016    Temat postu:

Żeby podać na szybko kilka - moce z transportera nie działają, nie można pożyczać transporterów od tury 1, Multi tracker i Monstrous Creatures w Overwatchu strzelają z 2 broni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Nie 22:40, 08 Maj 2016    Temat postu:

Moce z transportera działają, nie można rzucać innych poza witchfire ale tak było z tego co pamiętam od początku tej edycji. Nie można pożyczać transportów ?? Ależ mi przykro. Gargantuanów nie mam w żadnej armii więc...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:07, 09 Maj 2016    Temat postu:

Micz - byli tacy co pakowali i teraz płacz. Mowa o Space Marines, bo ich to trochę nerfi Smile
Dodatkowo tylko jeden Relic/Artifact na model.
Do tego w ruchu za pomocą jet/jump pack wysokość nie liczy się do dystansu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Pon 23:09, 09 Maj 2016    Temat postu:

Nerfi SMów ?? Chyba wszystkich innych imperialnych, którym odcięto dostęp do drop podów bo jakoś nie przychodzi mi do głowy jakikolwiek imperialny transport, który sm pożyczaliby od innych bo akurat nie mają swojego odpowiedniego/lepszego.
A to wysokość kiedykolwiek się liczyłą ?? Zapis pozwalający przeskakiwać przeszkody i inne unity był dla mnie jednoznaczny z tym, że ruch mierzymy w linii prostej niezależnie od wysokości. A nawet gdyby to byłą zmiana w tą stronę to in plus.
Z artefaktami to już kwestia indywidualna. Mnie generalnie nie boli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Micz dnia Pon 23:11, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:19, 11 Maj 2016    Temat postu:

Dużo się zmieniło w sumie np dredy mogą wchodzić na piętra , motocykle też. Ściany są zawsze impasem ( co jest mega bez sensu ale cóż - Marine nie przejdzie przez karton gips ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 10:47, 11 Maj 2016    Temat postu:

Gdzie w 40k masz karton gjpsy? Czemu pojazdy nie moga przez sciany to jest abstrakcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:10, 11 Maj 2016    Temat postu:

Krnabrny napisał:
Dużo się zmieniło w sumie np dredy mogą wchodzić na piętra , motocykle też. Ściany są zawsze impasem ( co jest mega bez sensu ale cóż - Marine nie przejdzie przez karton gips ).


Tyś jest karton gips Very Happy W 41 Millenium masz tylko żelbetonowe ściany Panie a nie ścianki działowe:)
No chyba że toczysz bitwy na jakimś feral - worldzie gdzie masz chaty z gówna i trzciny:]

Cholernie na in plus ta klaryfikacja tylko szkoda że nie rozwiązali sprawy z pojazdami bo wjeżdżający w ścianę landek lub predzio jest jak najbardziej ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:57, 11 Maj 2016    Temat postu:

Reiner napisał:
Krnabrny napisał:
Dużo się zmieniło w sumie np dredy mogą wchodzić na piętra , motocykle też. Ściany są zawsze impasem ( co jest mega bez sensu ale cóż - Marine nie przejdzie przez karton gips ).


Tyś jest karton gips Very Happy W 41 Millenium masz tylko żelbetonowe ściany Panie a nie ścianki działowe:)
No chyba że toczysz bitwy na jakimś feral - worldzie gdzie masz chaty z gówna i trzciny:]

Cholernie na in plus ta klaryfikacja tylko szkoda że nie rozwiązali sprawy z pojazdami bo wjeżdżający w ścianę landek lub predzio jest jak najbardziej ok.


Bunkry są betonowe i jakoś czołgiem nie da się do nich wjechać, więc na pewno predzio czyli prawie rhino, który jest tylko wozem pancernym odbiłby się od ściany bloku na warpiu Razz, a co dopiero od żelbetu z 40 milenium.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Śro 12:58, 11 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:48, 11 Maj 2016    Temat postu:

Ale mówimy o ruinach:) a nie o fortyfikacjach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemos19
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:53, 12 Maj 2016    Temat postu:

Są już drafty dla Cult Mechanicus i Skitari Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:18, 12 Maj 2016    Temat postu:

Seba ale ty wiesz że Rhino wg fluffu jest 30 tonowy pojazd Razz ?

A co do karton gipsu - przez siatkę też nie możesz przejść - ot głupio zrobili to fakt. Zabawniej że Imperial Knight nie może też przejść przez ścianę.

Q: A ruin (e.g. a Shrine of the Aquila) is treated as difficult terrain, but does this mean that models can move through the walls?
A: No.

Q: If you are on top of, under, or inside terrain (such as a ruined building or crater), but an enemy unit can see your model completely, do you get a cover save from being inside, on top of, or under a terrain piece?
A: Most scenery has a rule which makes clear whether your models need to be obscured to get the cover save. You should discuss unusual scenery with your opponent before the game.

Q: Can Bikes, Super-heavy Walkers, Walkers, and Monstrous Creatures move and/or assault units on the higher levels of ruins?
A: Yes. For simplicity and ease of play, the core game rules allow most models to climb any piece of scenery. Use the ‘Wobbly Model Syndrome’ rule if it is not possible to place the model in the position it is meant to be occupying. If you wish, you may want to say that models are only allowed to move to places that they could reach ‘in real life’, but you will need to apply a certain amount of common sense and discretion in order to make such a rule work well.

Q: Can a unit on the battlements of a building be assaulted?
A: Yes, if the assaulting unit’s charge move is sufficient to reach it and there is room for at least one enemy unit on the battlements.

Z tego ostatniego punktu wynika coś zabawnego. W połączeniu z tym że ruch mierzymy tylko po stole z jump packów, możemy zaszarżować kogoś na szczycie 10" budynku 10" od nas jeśli damy rade tam doszarżować - fajne i epickie ale mierzenie po stole dystansu po płaskim to jest jakiś koszmar Very Happy

Edit: Jednak nie !

UNIT TYPES
Q: Do Jump units ignore height distances when charging and using jump packs? If a Jump unit uses its jump pack for the Assault phase, does it jump over difficult terrain?
A: No.

Czyli możemy przeskoczyć budynek ale na potrzeby szarży liczymy wysokość. Głupio to rozwiązali w sumie bo jakby nie mogli się zdecydować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krnabrny dnia Czw 13:20, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin