Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kill Team : HoR Warzag House Rules

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:15, 24 Lip 2016    Temat postu: Kill Team : HoR Warzag House Rules

Kilka ustaleń, które wynikły spontanicznie po kilku testowych rozgrywkach z Majkiem. Zmian jest bardo mało a zasady wrzucam dla tych którym nie chce się zajrzeć do oryginalnego pdf:]


Difficult Terrain and Buildings.

Poruszanie się w terenie trudnym 2d6 na ruch.

Zasady "Real Terrain". Modele poruszają się w terenie korzystając z drzwi, okien lub innych otworów. Ściany budynków i ruin pozbawione tego typu elementów traktowane są jak impass.
Jeśli budynek lub ruina pozbawiony jest schodów czy drabin przyjmuje się iż model musi wykonać akcję wspinaczki (test I)aby sforsować przeszkodę tudzież dostać się na kolejną kondygnację.


Look Out Sir

W 6'' dowolny model od celu ataku.

Hiding

Model musi być zasłonięty co najmniej w 50%. Należy oznaczyć model stosownym znacznikiem. Model traci zdolność ukryty jeśli się poruszy. Wykrycie ukrytego modelu następuje automatycznie w 12''.
Ukryty model nie może być celem ostrzału ani celem mocy psionicznej.

Climbing And Jumping

Model może wykonać akcję wspinaczka (Wykonanie testu I). Model wspina się na wysokość swojego ruchu.
Model może wykonać akcję skok (Wykonanie testu I). Model skacze na odległość swojego ruchu.
Upadek. Nie udany test I spowoduje upadek z wysokości. S = wysokości w calach AP -.


Psychic Phase

Warp Charge.

Generowanie WC d3.

Psychic Defence.

Wszystkie modele psykerów posiadają zdolność psychic Hood 12''. Model posiadający psychic hood zwiększa zasięg do 24''.

Area Effect

Na potrzeb skirmisha moce działające na oddziały mają zasięg 3'' od desygnowanego celu. Moce działające na pojedynczy model dalej działają na pojedynczy. To samo dotyczy mocy wymagające testu LD. Testujemy najwyższy w 3''.


Shooting Phase


Nerve and Pinning

Jeśli sojusznicy model ginie w odległości 3'' od innych lub innego modelu należy przeprowadzić test przygwożdżenia. Jeżeli broń z której model zginął posiadał zasadę pinning, test należy przeprowadzić używając 3d6.


Suppressing Fire

Jeśli broń posiada 2 strzału lub więcej można użyć akcji suppressing fire.
Obniżamy BS modelu o 1. Ogień możemy przenieść na dowolny model lub modele w odległości 3'' od celu pierwotnego.


Gets Hot!

Zasada bez zmian w stosunku do 40k. Dodatkowo jeśli save modelowi z bronią z tą zasadą się nie uda kładziemy mały znacznik wybuchu nad pechowym modelem. Wszystkie modele przykryte znacznikiem otrzymują trafienie o S 3 AP-.

Granades

Granaty wypisane w wargear danej frakcji są jednorazowe. Większa ilość można wykupić w wyszczególnionej sekcji dla danej frakcji.

Flamer Weapons

Miotacze płomieni dodają w KL dodatkową zasadę. Model, który został zraniony bronią z zasadą flamer, musi zdać test I jeśli zdał nic się nie dzieje, jeśli test został oblany zaznaczamy model znacznikiem "płonie". Jeżeli w swojej kolejnej fazie ruchu nie zda testu I otrzyma automatyczne trafienie z S3 AP-. Zaprzyjaźniony model może próbować również pomóc w gaszeniu kompana. Musi znajdować się 1'' od płonącego modelu. Gasi model na 2+. Jeśli na kości pojawi się 1 model otrzymuje również znacznik "płonie".



Assault Phase

Overwatch

Cel ataku może wykonać akcję overwatch o ile inne zasady mu tego nie zabraniają. Modele w 3'' od celu szarży mogą również wykonać akcję overwatch. Model może wykonać tylko raz akcję overwatch.

Diving Charges

Jeżeli szarża wykonana jest z przynajmniej 1'' różnicy wysokości, wymagany jest test I. Jeśli się uda szarża dochodzi do skutku wraz z bonusem +1 do S szarżującego.

Climbing Charges

Jeśli model próbuje zaszarżować model będący przynajmniej 1'' różnicy wysokości aby dostawić się do niego podstawką musi wykonać test wspinaczki. Jeśli test I się powiedzie i rzut na dystans, szarża dochodzi do skutku. Atakujący model ponosi jednakże karę w postaci -1 WS.


Counter Charges

Każdy przyjacielski model będący w 3'' zasięgu od celu szarży wroga może przyjąć na siebie impet szarży. Aby tego dokonać musi zdać test LD. Jeśli mu się uda automatycznie również szarżuje i może dostawić się do wrogiego modelu w 3''.



Supporting Charges and supporting Attack

Model, który fizycznie nie ma miejsca aby dostawić się podstawka w podstawkę z celem zarży może dostawić się do modelu będącego w zwarciu już z wrogim modelem. Model może wspierać walczącego kompana wykonując tylko 1 atak przeciwko wrogiemu modelowi.


Combat Result Modyficators

Każdy z poniższych efektów daje +1 do CR

- Model szarżował
- Model kontr szarżował
- Model posiada sztandar
- Przewaga w stosunku 5 do 1


INJURY


Kiedy model otrzymuje niewybronioną żadnym rzutem ranę należy rzucić:

1-2 Knocked Down

Siła uderzenia ogłusza model. Położ model "face down" aby zaznaczyć jego aktualny status. Model w czasie swojej tury ruchy może próbować się odczołgać na odległość 3''. Model w CC traktujemy jako bezbronny.

3-4 Stunned

Siła uderzenia rzuca model na ziemię. Połóż model "face up" aby zaznaczyć jego aktualny status. Model w CC traktujemy jako bezbronny.

5-6 Out od Action

Model od razu ponosi śmierć.

Strzelanie do modelu Stunned i Knocked Down.
Wykonanie testu WS i zranienie. Graczowi kontrolującemu ostrzelany model przysługuje jedynie rzut na naturalną osłonę w jakiej model aktualnie się znajduje. Model może otrzymać bonus do covera z psioniki lub innych zasad specjalnych.

Critical Hits and Instant Death Special Rule

Każda 6 na zranienie oznacza plus 1 do wyniku na tabeli INJURY. Jednakże jeśli atakujący potrzebuje 6 aby zranić model trafienie krytyczne nie ma miejsca.
Atak bronią z zasadą instant death powoduje automatycznie efekt Out Of Action.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin