Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania o Zasady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:51, 15 Sty 2015    Temat postu:

Z heavy można strzelać po ruchu na snap shootach czyli bs1> trafiasz na 6 plus. Na smakach nie można strzelać z broni posiadającej templatke blasta.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Czw 23:51, 15 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Pią 0:01, 16 Sty 2015    Temat postu:

Ale chodzi o to, że rusza się 9/10 modeli z oddziału. 10ty, który ma broń heavy nie rusza się w tej turze, zachowuje szyk oddziału i strzela na pełnym bsie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:06, 16 Sty 2015    Temat postu:

Dalej, cały odział jest liczony jakby się ruszał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:42, 16 Sty 2015    Temat postu:

Correcto. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:16, 16 Sty 2015    Temat postu:

oj pierdulicie głupoty towarzysze, polecam czytanie rulebooka (to akurat się zmieniło w obecnej edycji) - strona 18 w związku ze str. 41 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pią 13:57, 16 Sty 2015    Temat postu:

czyli co strzela na snapach? Ja rozumiem to tak że Heavy może się nie poruszyć i strzelić normalnie a jak się ruszy to wali na snapach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:08, 16 Sty 2015    Temat postu:

Znaczy się możesz ruszyć np Strike squadem ruszając tylko kolesi ze stormbolterami, psycannon zostawiając bez ruchu (pamiętaj o kocherencji) i psycannon będzie strzelał jakby się nie ruszył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:09, 16 Sty 2015    Temat postu:

Od kiedy tak jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:12, 16 Sty 2015    Temat postu:

Od kiedy weszła obeca edycja - czerwiec/lipiec 2014?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pią 14:19, 16 Sty 2015    Temat postu:

[b]haha czyli miałem racje Very Happy oglądajcie uwaznie raporty tam duzo można sie dowiedzieć Very Happy

str 18
"You may decide that only some of the models in a unit are going to move this turn"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Pią 14:24, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:26, 16 Sty 2015    Temat postu:

dokładnie tak - a na stronie 41 jest, że "model", który się ruszył z ciężką broni wali na snapach. Jak się nie ruszył, to wali normalnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:56, 16 Sty 2015    Temat postu:

W takim razie Zed ma rację Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Pią 19:25, 16 Sty 2015    Temat postu:

Ale ja tak juz przeciez robilem w naszych 7moedycyjnych grach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:53, 16 Sty 2015    Temat postu:

Zedikus napisał:
dokładnie tak - a na stronie 41 jest, że "model", który się ruszył z ciężką broni wali na snapach. Jak się nie ruszył, to wali normalnie Smile


Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 3:02, 21 Lut 2015    Temat postu:

To odnośnie waszej dzisiejszej gry chlopaki.
The Wound Pool
Finally, total up the number of Wounds you have caused during that Initiative step. Keep the dice that have scored Wounds and create a ‘pool’, where each dice represents a Wound.
If there are Wounds with different Strengths, AP values or special rules that affect saving throws or the effect of any Wounds they inflict, split them into several pools of Wounds. All Wounds with exactly the same Strength, AP value and special rules must go into the same pool. If all the Wounds are the same, there will be only one Wound pool.
Allocate Wounds & Remove Casualties
To determine how many casualties are caused at a particular Initiative step, you will need to allocate the Wounds caused and resolve any saving throws the target is allowed. If several pools of Wounds need to be allocated, the player making the Attacks must decide in which order they are allocated. All Wounds from a single pool must be allocated before moving on to the next pool of Wounds.
Wounds are allocated and resolved starting with the closest model, just like in the Shooting phase. However, as you’ll often have many models in base contact with the enemy, there will be many models tied for the privilege of dying first.
To resolve casualty removal, allocate each Wound as follows:

• A Wound must be allocated to an enemy model in base contact with a model attacking at that Initiative step. If there is more than one eligible candidate, the player controlling the models being attacked chooses which model it is allocated to. Roll the model’s saving throw (if it has one) and remove the casualty (if necessary).


• If there are no enemy models in base contact with a model attacking at that Initiative step, the Wound is allocated to the next closest enemy model locked in that combat. If two or more models are equidistant from the attack, the player controlling the models being attacked chooses which model is closest. Take any save and remove the casualty (if necessary).

In either case, once a model has a Wound allocated to it during an Initiative step, you must continue to allocate Wounds to it until it is either removed as a casualty or the Wound pool is empty. Note that all of the models in the target unit may be hit, wounded and removed as casualties during an Initiative step, including those that are not engaged. You can speed this process up by allocating Wounds in groups (see Fast Dice).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin