Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rybnik - 4.07.2015 - pre FF 2015

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartosh




Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:18, 24 Cze 2015    Temat postu: Rybnik - 4.07.2015 - pre FF 2015

Data: 04.07.2015 (sobota)
Lokacja:
Sklep Goblin
44-200 Rybnik
ul. Powstańców Śląskich 6 (1 piętro)
PKT: 1550 (min. 1200+350)
Stoły: 72x48 cale
Wpisowe: 15 zł (dzieci/młodzież do 18 lat - 10 zł)
Czas bitwy: max 2h30min.
Liczba miejsc: 24.
Proszę o zapisywanie się w temacie albo na PW, listę będę aktualizował w tym temacie. W zgłoszeniu proszę o podanie: Imienia, nazwiska, (opcjonalnie ksywy) oraz armii.

1. Organizacja:
9.00 - 9.30 Zapisy
9.30 - 12.00 Bitwa I
12.15 - 14.45 Bitwa II
15.00 - 17.30 Bitwa III

Po ostatniej bitwie podsumowanie wyników oraz rozdanie nagród.

Proszę o punktualność!!!

2. Zasady:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów i pkz.
- Obowiązują wszystkie kodeksy armii z strony GW
- Gracz dysponuje czytelną rozpiską (proszę, aby każdy taką posiadał!)
- Wystawianie armii: Maksymalnie 3 Detachmenty
- Dopuszczone formacje
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis, Imperial Bastion, landing pad.
- Dopuszczone proxy nie przekraczające 10% modeli (Rzucając czary demonologii musisz posiadać odpowiednie modele jakie chcesz przyzwać! Brak możliwości proxowania Imperial Knighta)
- Niedopuszczone: Escalacja, IA

- Dodatkowo, każdy gracz może posiadać maksimum dwa Dopełnienia rozpiski głównej, każde zawierające nie więcej niż 350 pkt. Dopełnienie funkcjonuje jak rozszerzenie punktowe rozpiski głównej, z tą różnicą, że stanowi hermetyczną całość i nie może zawierać upgradów dla jednostek z rozpiski głównej, ich Dedicated Transportów, czy dodatkowych członków oddziału.
Nie można przeżucać upgradow do dopełnienia gownej rozpiski. np. W rozpisce na 1200 mamy skład 5 tacticali z gołym sierzantem, a w dopelnieniu tego za 350pts, dokupujemy temu sierżantowi Wargear, takie działanie jest nielegalne

Tuż przed określaniem Warlord Traitów oraz Mocy Psionicznych gracze wymieniają sie rozpiskami, po zapoznaniu się z takowymi, każdy z graczy wybiera Dopełnienie, którego będzie używał w czasie danej bitwy, informując o tym przeciwnika. Obydwaj gracze robią to równocześnie, zapisując nr Dopełnienia i ujawniając go w tym samym czasie co przeciwnik. Nie może dojść do sytuacji, gdy gracz decyduje się na wybór Dopełnienia po zobaczeniu wyboru przeciwnika (chyba, że gracz posiada tylko jedno Dopełnienie).


Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)

FireFrenzy Detachment1:
FireFrenzy Detachment2:

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Rozpiski można przesyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
W razie potrzeby możemy wydrukować na miejscu.

3. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość MP.

4. Punkty dodatkowe za modelarke:
Malowanie 0-4 (od niepomalowanego do dobrego malowania, więcej niż 3 kolory Razz)
Podstawki 0-3 (od zera do ładnie zrobionej i ozdobionej)
Konwersje 0-2 (od niczego do dobrze wykonanych, za śmieci 0 pkt)
WYSIWYG 0-2 (od całkowitego braku aż do kompletnego złożenia w miarę możliwości)

Będę oceniał delikatnie Smile

5. Scenariusze
Kolejność rzeczy losowanych i ustawianych przed bitwą:

1. Rzut na wybór strony
2. Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy)
3. Losowanie Warlord Trait’ów.
4. Generowanie mocy z Rulebook’a (dla Psykerów)
5. Rzut na to kto wystawia swoje armie jako pierwsza (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia)
6. Rzut za Night Fight (chyba że w misji Night Fight nie występuje, lub jest określone jego występowanie)
7. Wystawienie armii
8. Wystawienie Infiltratorów
9. Scout Move’y
10. Przejęcie Inicjatywy.

We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, Night Fight - zgodnie z podręcznikiem.

Bitwy będą połączone: Eternal War i Mealstrom of War
Używamy mealstromów z RB lub codexowych (deklarujemy przed bitwą)

Pierwsza Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Cel misji: Eternal war: Crusade (4 znaczniki po 3 pkt) (z 6 znaczników losujemy 4, które na koniec będą warte 3 pkt)
Dodatkowo: Maelstrom of war: Contact Lost (co turę generujemy 1 TO)
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Druga Bitwa:

Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: Eternal war: The Scouring (6 znaczników, każdy ma kolejno 4, 3, 3, 2, 2, 1 VP na koniec)
Dodatkowo: Maelstrom of war: Cleanse and Control (w każdej turze dobieramy TO do liczby 3) ograniczenie spełnienia do 3 TO na turę.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Trzecia Bitwa:

Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war.
Cel misji: Eternal War: Purge the Alien (każdy zabity oddział wart 1 VP)
Dodatkowo: Maelstrom of War: Tactical Escalation (dobieramy co turę tyle TO, żeby mieć ich tyle co nr tury) ograniczenie spełnienia do 3 TO na turę.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

W razie pytań lub błędów proszę pisać do mnie na PW Smile

Zapraszam wszystkich!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:55, 24 Cze 2015    Temat postu:

Jechał by ktoś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Śro 20:05, 24 Cze 2015    Temat postu:

Trudno mi teraz powiedzieć, dam znać na dniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:29, 24 Cze 2015    Temat postu:

Niestety nie pasuje mi pierwszy tydzień lipca. Odpadam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin