Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej v2 komentarze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 16:15, 11 Sty 2015    Temat postu:

Zastanawiemnie jedna zasada która chyba zmienił voto tylko 200 pkt różnicy w porównaniu do poprzedniego terminu.
- armia może posiadać tylko jedną jednostkę special i jedna jednostkę rare.
Będzie ciekawiej i nie będzie przegięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Nie 21:25, 11 Sty 2015    Temat postu:

Wolfgar napisał:
Szczerze to nie wiem czy jest sens ograniczać tak wszystko.
Wolfgar napisał:
Zasady raczej się nie zmienia.

cóż tak przegiętego jest w specialach by ograniczać ich ilość do jednego unitu przy ograniczeniu zakazu dublowania (special/rare), bo idąc tą drogą można:
max 1 special i max 0 rare : -)

Serio się pytam: co takiego mocnego można wepchnąć na takie punkty? : )

Imo, armie które mogą wystawić dwa różne specjalistyczne oddziały z sekcji special mają i tak mocne core'y (w sumie są wyjątki od tego co tu napisałem) i ograniczanie dodatkowe tych wyborów osłabia nie silne armie tylko słabe, ba walczmy samymi core'ami, będzie jeszcze "ciekawiej" Very Happy

Przy okazji można by wtedy od razu zrobić listę armii, które są na starcie na przegranej pozycji : -)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Nie 21:27, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 21:40, 11 Sty 2015    Temat postu:

Pisalem o jednej specjal i jednej rare
Chodzi mi o stopniowanie turnieju, powoli do przodu z większymi możliwościami. Na 1000 pkt juz będzie można dowolnie konfigurować jednostki oprócz dublowania rare/spec.
Nie chodzi mi o chore ograniczanie jednostek bo są za dobre. Jeśli wam to nie pasuje to spokojnie nie musi tego być, ja po prostu uważam że to byłoby lepsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Nie 23:12, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Nie 22:40, 11 Sty 2015    Temat postu:

Hmm.. no w sumie zamysł ciekawy jeżeli by patrzeć na to pod kątem całości eventów i wspomnianego stopniowania. Zatem jestem na tak : )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Pon 1:53, 12 Sty 2015    Temat postu:

Apropo jednakże wcześniejszej wersji ograniczeń, gdzie dopuszczało się dwa unity z sekcji special to wymyśliłem taką rozpiskę:

[1] Necromancer (140)
- Wizard level 2
- Rod of Flaming Death

[1] Cairn Wraith (60)

[25] Zombies (85)
- Standard
- Musician

[5] Dire Wolves (40)

[5] Dire Wolves (40)

[5] Dire Wolves (40)

[4] Vargheist (184)

[7] Hexwraiths (210)

hero (25%), core (25.63%), special (49.25%)

z taktyką:
Necromancer w unicie Zombie;
dropy psów by odpowiednio postawić Hexwraithy (Vanguard) i Varheisty;

Hexwraithy to eteryczne FastCavalry, przelatując przez oddział zadają obrażenia; Varheisty mają fly i skirmish, wykorzystują Hexwraithy jako screen przed shootingiem by dostać się na odpowiednie pozycje, ew. combo charge z Hexwraithami;

Rod of Flaming Death na Necromancie to była odpowiedź na fast cavalry lub cokolwiek ważniejszego.

Cairn Wraith z Necromancerem w oddziale po to by: ew. wziąć na siebie duel, wyjść z oddziału by związać walką coś co nie ma magicznych ataków.

No i Necromanta cały czas IoN castuje + inny czar który jest zbijany dispel dice'ami : -)



I teraz gdyby hipotetycznie taka rozpiska miała rację bytu na najbliższym naszym turnieju, to takie założenia jakie poczyniłem są sensowne czy raczej nie przystają do realiów? Pytam bo jak już kiedyś wspomniałem, nie gram zbyt często, a od strony teoretycznej wydaje mi się to sensowne - lecz jak by to w praktyce wyglądało to tego nie wiem (nigdy nawet VC nie grałem) : -)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:02, 12 Sty 2015    Temat postu:

Zgłębiczart napisał:
Apropo jednakże wcześniejszej wersji ograniczeń, gdzie dopuszczało się dwa unity z sekcji special to wymyśliłem taką rozpiskę:

[1] Necromancer (140)
- Wizard level 2
- Rod of Flaming Death

[1] Cairn Wraith (60)

[25] Zombies (85)
- Standard
- Musician

[5] Dire Wolves (40)

[5] Dire Wolves (40)

[5] Dire Wolves (40)

[4] Vargheist (184)

[7] Hexwraiths (210)

hero (25%), core (25.63%), special (49.25%)

z taktyką:
Necromancer w unicie Zombie;
dropy psów by odpowiednio postawić Hexwraithy (Vanguard) i Varheisty;

Hexwraithy to eteryczne FastCavalry, przelatując przez oddział zadają obrażenia; Varheisty mają fly i skirmish, wykorzystują Hexwraithy jako screen przed shootingiem by dostać się na odpowiednie pozycje, ew. combo charge z Hexwraithami;

Rod of Flaming Death na Necromancie to była odpowiedź na fast cavalry lub cokolwiek ważniejszego.

Cairn Wraith z Necromancerem w oddziale po to by: ew. wziąć na siebie duel, wyjść z oddziału by związać walką coś co nie ma magicznych ataków.

No i Necromanta cały czas IoN castuje + inny czar który jest zbijany dispel dice'ami : -)


o fuj

na szczescie nie boje sie takiej rozpy ale inne armie/rozpy maja przesmarkane

co do zmiany w reg - jestem na tak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaf dnia Pon 15:04, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 16:03, 12 Sty 2015    Temat postu:

NIe znam sie na tym ale rozpiska z tego co piszesz jest poryta na takie pkt Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Pon 20:31, 12 Sty 2015    Temat postu:

nom, naturalnym zagrożeniem są warlocki w tym przypadku oraz nieznacznie rozpiska Słowiana, a tak to nie miałbym obaw wystawić tego przeciwko rozpisce w innym stylu, którymi grano na poprzednim turnieju : ]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:23, 12 Sty 2015    Temat postu:

Zgłębiczart napisał:
nom, naturalnym zagrożeniem są warlocki w tym przypadku oraz nieznacznie rozpiska Słowiana, a tak to nie miałbym obaw wystawić tego przeciwko rozpisce w innym stylu, którymi grano na poprzednim turnieju : ]


Warclock same gry nie robia z tym czyms ale razem z herosem z wardem na flame Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 0:53, 13 Sty 2015    Temat postu:

a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : )

Ale może jakieś Vargheisty odpowiednio dostawione (2+2) mogłyby coś zdziałać (14 WS4 S5 ataków - bo statystycznie licząc optymistycznie, że czterech by doleciało i żaden by nie zginął przed atakiem to wbijają elfowi z 1+AS dokładnie 1.9(4) wounda na turę - 1.5(5) gdy na pegazie), ale mimo wszystko jest to tylko jeden unit z zasadą Fly, więc hero jest bezpieczny, zakładając, że jakiś oddział nieumarłych/ożywionych psów by przetrwał to można byłoby wtedy coś pokombinować : D

Przyznam, że byłaby to ciekawa potyczka : D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaf




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:48, 13 Sty 2015    Temat postu:

Zgłębiczart napisał:
a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : )

Ale może jakieś Vargheisty odpowiednio dostawione (2+2) mogłyby coś zdziałać (14 WS4 S5 ataków - bo statystycznie licząc optymistycznie, że czterech by doleciało i żaden by nie zginął przed atakiem to wbijają elfowi z 1+AS dokładnie 1.9(4) wounda na turę - 1.5(5) gdy na pegazie), ale mimo wszystko jest to tylko jeden unit z zasadą Fly, więc hero jest bezpieczny, zakładając, że jakiś oddział nieumarłych/ożywionych psów by przetrwał to można byłoby wtedy coś pokombinować : D

Przyznam, że byłaby to ciekawa potyczka : D

to przebieganie po oddziałach jest bez save
ratuje go ward na 2+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Wto 21:10, 13 Sty 2015    Temat postu:

a no tak, ta rozpiska nie ma bezpośredniej odpowiedzi na 1+AS : ) i 2++(Flaming)

Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zgłębiczart dnia Wto 21:13, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Słowian




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:52, 21 Sty 2015    Temat postu:

No to pomysły jeszcze jakieś czy już finalna wersja? Zastanawiające mogą być dwie rzeczy. Pierwsza to armie takie jak wi(L)eśniaki ( nie mam na myśli Bretoni tylko Leśne Elfy). Jeżeli ktoś( Grześ?) chce nią grać to może zrobimy tam przynajmniej 30 łuków? Nie wiem czy tym się da grać. Druga sprawa to wampirki. Jeżeli ktoś chce grać to proponuję zakazać eteryków i już będzie lepiej. Lepiej teraz ustalić jakie będą armie (inne niż na ostatnim turnieju) co by nie było niespodziewanek typu rozpiski powyżej (bardzo niewrażliwa na Warhammera na te punkty).

Sugestie wszystkich uczestników ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 11:42, 21 Sty 2015    Temat postu:

Wszystkim się da grać jak mówi Zaf. Gorzej z eterykami bo tylko magia lub magic weapon. Na te pkt to ciężko. Raczej byłbym przeciw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Śro 20:58, 21 Sty 2015    Temat postu:

MagicAttacks (magia, magiczne bronie, umiejętności) oraz punkty! Eteryki to Undeadzi, a koszty modeli odwzorowują trochę unikalność ich cech. Gdyby nie było unstable byliby faktycznie przegięci : -)

Idąc tropem zakazów tak jak mówiłem, można zakazać również Rare - bo takie rzadkie jednostki na patrolu? Very Happy

W chwili obecnej zasady wstępne są ustalone, czyli nie deklarujemy armii, a wysyłamy rozpiski do Wolfgara do zdefiniowanego terminu, aczkolwiek jest to ciekawa idea na następny turniej.

Co do leśnych elfów:
10 modeli BS4 S3 -3AS kosztuje 170 punktów
10 modeli BS4 S3 AP, Flaming, +1 to wound roll against Forces Of Destruction 160 punktów
10 modeli BS4 S3 no toHit penalties 150 punktów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer Fantasy Battles Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin