Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Generalna dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 1:22, 05 Gru 2015    Temat postu:

pierwsza rozgrywka wstępna za nami. graliśmy szybko i bez poznawania jakiejś wielkiej ilości zasad. Maksymalna naparzanka z jednym czarodziejem bez scenariusza. Podstawy liźnięte. Bardzo przyjemnie się gra nawet bez konkretnego scenariusza. bardzo wyrównane zasady dla wszystkich bez przegięć. Czary super nie wypakowane na maxa ale zmieniające rozgrywke. Bardzo fajne suportujęce czary. Mega zabawa, mega fun. Polecam każdemu. Rozgrywka zmienia się jak w kalejdoskopie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Sob 1:32, 05 Gru 2015    Temat postu:

W takim razie zaczynam ogarniać trupy powoli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:09, 05 Gru 2015    Temat postu:

Gra 100 razy lepsza od Warheim/Mordheim.
Super balans - każdy ma to samo do wyboru, nie ma lepszych i gorszych armii.
Dość szybka, graliśmy z doczytywaniem zasad około 1,5h.
Duża losowość k20 to nie k6 - większy rozrzut.
Duża zmienność losu przegrywałem i nagle 3 krytyki Smile
Fajne czary można posuportować swoich żołnierzy, można przywołać jakieś potworki do pomocy, można pierdzielność fireballa i zabić rycerza za 100 GC Smile
Super rozwiązana walka z testami na jednym k20 trafianie i rany.
Plus 2 do max +6 za pomoc kolegów w walce - dużo daje.
Fajnie rozwiązany cover - nie ma niejasności. +2 light +4 hard jak jesteś w base kontakt dodatkowo +1 za każdą przeszkodę po drodze.
Nawet wieśniak może przy dobrym rzucie zabić rycerza nie ma tu heroizmu.
Nie znaliśmy czarów więc były same cepy wczoraj hehehe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Sob 11:40, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 15:36, 05 Gru 2015    Temat postu:

Dopisz do tematu bo zablokowałeś:
Można ruszyć się podwójnie w fazie ale drugi ruch to połowa pierwszego czyli jak mamy ruch 6 to używając dwóch akcji ruszamy się 9"
Do walki dodajemy mod fight ale jak się okazuje tą samą liczbę wykorzystujemy do dmg. czyli rzucając 10 dodajemy przykładowo 2 czyli 12. Tą 12 bierzemy do porównania z pancerzem. Nie jestem jeszcze powien czy suport innych postaci też sie wlicza do tego?
Prawdopodobnie jeśli zabraknie nam do casting value to możemy spalić ilość żyć na podniesienie wartości na rzuconej kości. Czyli casting 12, rzucamy 10 spalamy 2 życia i czar wychodzi. Trzeba to sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolfgar dnia Sob 16:16, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Sob 16:27, 05 Gru 2015    Temat postu:

Czyli z tego co rozumiem każdy ma to samo na stole i generalnie różnica w modelach to tylko army theme czy np człowiek z mieczem i szkielet z mieczem mają różne staty ?? i czy są różne dziedziny magii czy tylko jedna wspólna ?? Czarodzieje się czymś różnią od siebie jako że są tymi najważniejszymi w ekipie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:02, 05 Gru 2015    Temat postu:

10 szkół magii.
10 rodzajów żołnierzy dla każdego ten sam wybór.
Plus summony lub wskrzeszenia.p z czarów.

Twoja ekipa to twoje fixy i malowanie. Balans idealny. Wcale to nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:02, 05 Gru 2015    Temat postu:

Wolfgar napisał:
Dopisz do tematu bo zablokowałeś:
Można ruszyć się podwójnie w fazie ale drugi ruch to połowa pierwszego czyli jak mamy ruch 6 to używając dwóch akcji ruszamy się 9"
Do walki dodajemy mod fight ale jak się okazuje tą samą liczbę wykorzystujemy do dmg. czyli rzucając 10 dodajemy przykładowo 2 czyli 12. Tą 12 bierzemy do porównania z pancerzem. Nie jestem jeszcze powien czy suport innych postaci też sie wlicza do tego?
Prawdopodobnie jeśli zabraknie nam do casting value to możemy spalić ilość żyć na podniesienie wartości na rzuconej kości. Czyli casting 12, rzucamy 10 spalamy 2 życia i czar wychodzi. Trzeba to sprawdzić.


Otwieram posta wrzucaj tam zasady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:27, 05 Gru 2015    Temat postu:

Chyba w to wejdę Smile Boxik z wargamera plus czterech magów. Jedynie zastanawiam się z czegóż rezygnować; ) Modele z mordki jakie macie będą idealne na encounterow. Szczuroludzie, bestie, zombi i szkielety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 17:36, 05 Gru 2015    Temat postu:

Micz jest 80 czarów łacznie także każdy mag może być inny. To raczej ludzkie armie wszystkie ale można doczarowywać sobie potworki ożywieńców i constructy. Możesz grać magiem którego główna szkoła to nekromancja.
Reiner zrezygnuj z 40k Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:41, 05 Gru 2015    Temat postu:

Proszę Cię.....Smile))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:15, 06 Gru 2015    Temat postu:

Panowie ja bym dopuścił inne rasy/modele do gry.
Wielu z nas ma różne armie/modele z wfb orki, zwierzoludzie, elfy itp.
Ja bym nie ograniczał się do flafu że tylko ludzie.
Statystyki balans i tak jest jeden. Będzie ciekawiej na stole.
Jak widzę to że 7-8 osób jest zainteresowanych, więc musza się powtarzać modele. Czy to będzie Reaper czy FG czy wfb.

Podstawa to WYSIWYG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Nie 12:56, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 12:31, 06 Gru 2015    Temat postu:

Popieram dwoma rękami nie będzie różnorodność będzie ciekawiej. Właśnei byle by było wiadomo w co jest uzbrojony soldier.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:55, 06 Gru 2015    Temat postu:

Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:57, 06 Gru 2015    Temat postu:

Reiner napisał:
Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję.Smile


Nikt Cię nie będzie namawiał.
Każdy ma prawo szukać skarbów kim chce, a nie wszystkich jest stać tak jak Ciebie wydać 150-200 zł na kolejne modele.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Nie 12:59, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:33, 06 Gru 2015    Temat postu:

Seba napisał:
Reiner napisał:
Kwintesencja tego systemu są luddzcy poszukiwacze przygód a nie cyclopy i satyry. Ja w takim razie sobie odpuszczę jak macie taką koncepcję.Smile


Nikt Cię nie będzie namawiał.
Każdy ma prawo szukać skarbów kim chce, a nie wszystkich jest stać tak jak Ciebie wydać 150-200 zł na kolejne modele.


Ej, no ja Cię proszę.

Jak znajdzie się ktoś chętny na wyswigową grę z mocnym narrativem to zagram kampanię z przyjemnością.Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reiner dnia Nie 14:34, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Frostgrave Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin