Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania - zgłoszenia band i zasady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 9:55, 17 Paź 2014    Temat postu:

Nie może, magowie i kapłani mają swoje listy ekwipunku, znajdują się one przy opisie odpowiedniej magii.

BTW. [link widoczny dla zalogowanych]

Proszę resztę o wrzucenie zaktualizowanych kart.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Pią 10:09, 17 Paź 2014    Temat postu:

Ups, my bad, wywale z karty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 13:48, 18 Paź 2014    Temat postu:

Po wczorajszej zwycięskiej i jakże owocnej w łupy i wyrdstone bitwie ze zmutowanymi niziołkami drużyna Wybrańców Sigmara prezentuje się następująco - [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:48, 18 Paź 2014    Temat postu:

Ja to mam coś pecha ostatnio ;]

Mam taki pomysł:
Co myślicie nad dopuszczeniem drugiej bandy do kampanii. Jest nas mało, ciągle wpadamy na siebie a dopuszczenie drugiej bandy dla każdego gracza może to troch chociaż zmienić i uatrakcyjnić.

Rzecz jasna biorę pod uwagę tylko głosy graczy biorących aktywny udział w kampanii ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 16:01, 18 Paź 2014    Temat postu:

Ja nie mam nic przeciwko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Sob 19:22, 18 Paź 2014    Temat postu:

Nie ma problemu, jedyne czego chciałbym uniknąć, to być dawcą PD za różnicę prestiżu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:56, 19 Paź 2014    Temat postu:

Wiesz Griszu, ja również tego staram sie unikać Very Happy Z tego powodu nie wystawiam 2 ogrów... ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 8:12, 19 Paź 2014    Temat postu:

Ale chyba inną bandą co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 12:27, 19 Paź 2014    Temat postu:

Można zrobić w ten sposób, że banda ma na początek więcej niż 500 zk, żeby nie odstawała od reszty. Trzeba wiedzieć jaki jest prestiż każdego z grających, policzyć średnia i myślę, że nowa banda powinna mieć prestiż nie większy niż średnia. Ale żeby nie było tak różowo to np. za każde dodatkowe 100 zk gracz rzuca na tabele poważnych obrażeń dla losowo wybranego bohatera. Chyba nie muszę mówić dlaczego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Nie 12:59, 19 Paź 2014    Temat postu:

Dość ciekawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:48, 19 Paź 2014    Temat postu:

Jak dla mnie - lepiej zrobić normalnie 500zk. Dając więcej zk możemy stworzyć masakryczną kombinację której normalnie byśmy nie stworzyli bo wypadło by dużo więcej rzeczy które trzeba zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 11:21, 22 Paź 2014    Temat postu:

Wrzućcie swoje zaktualizowane karty band.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:37, 24 Paź 2014    Temat postu:

Aktualna karta
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:26, 25 Paź 2014    Temat postu:

Po śmierci Shagernotha zapanował chaos. Bez Czarownika, cała jego domena upada. Kuźnie zostały by przejęte, niewolnicy podzieleni a wojownicy przekazani pod komendę jego sąsiadów. Hthark zdawał sobie sprawę z tego że ci którzy dopuścili do tego by czarownik zginął gdy żył chociaż jeden jego sługa - zasługiwali tylko na wieczne potępienie i hańbę. Powrót do domu był niemożliwy. Gdy kompania wróci wszyscy jej członkowie stracą wszystko na co tyle setek lat pracowały ich rodziny. Pozostałą jedna opcja - walczyć. Tak długo jak to możliwe walczyć mimo że czcigodny Shagernoth zginął haniebną śmiercią z rąk zwierzoludzi. Hthark jako najgorszy, najbardziej bezwzględny i najsilniejszy objął władzę nad Domem Shagernotha i wszystkimi jego przyległościami. Dom bez czarownika mógł istnieć tylko do czasu powrotu na Mroczne Równiny. Hthark nie miał zamiaru wracać. Chciał zemsty na wszystkim co żywe. Jego droga spływała krwią. Kompania zabijała każdego kogo zdołała dosięgnąć, z dnia na dzień każdy z wojowników stawał się potężniejszy a jego głód zemsty coraz bardziej nienasycony. Wykonując wolę Ojca Ciemności, nieświadomie wpadli w szpony samego Pana Czaszek. Khorne musiał widzieć potencjał drzemiący w kompani. Wojownicy pod wodzą Htharka szybko stali się szybsi i silniejsi niż jakie kolwiek krasnoludy które widzieli w swoim życiu. Głód krwi doprowadzał ich do szaleństwa. Imię Hthark Dragh zostało szybko zapomniane. Narodził się Hthark Niszczyciel, władca Domu Zniszczenia.

[link widoczny dla zalogowanych]

Także tego.

1 walka - leśne gobliny
2 walka - łowcy czarownic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krnabrny dnia Nie 15:27, 02 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Sob 20:31, 25 Paź 2014    Temat postu:

Czarnoksiężnik może mieć ciężki pancerz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin