Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty zadań i czegoś tam
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 12:26, 24 Mar 2015    Temat postu: Karty zadań i czegoś tam

Może być ciekawa rzecz:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:31, 24 Mar 2015    Temat postu:

Same zadania by były fajne. Losowa inicjatywa jest mocno losowa ;] Można by sprawdzić jak zadziała ustalanie inicjatywy na zasadzie I + k6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 13:26, 24 Mar 2015    Temat postu:

Karty do kolejności rundy akurat są słabe. Ale jak najbardziej jestem za przetestowaniem wariantu I+K6, tyle, że dla każdej jednostki osobno. W ten sposób można stworzyć dokładną kolejność działać dla każdego modelu. Zajmie to pewnie z 10 min przez bitwą, ale może być dużo ciekawiej. W takim wypadku trzeba tylko zmienić jedną rzecz. W walce wręcz nie ma "oddawania", tj. każdy ma swoje jedno działanie w rundzie i tyle. To bardzo ułatwi sprawę w przypadku jak w jednej bitwie bije są modele z 3 i więcej drużyn. Czy ktoś jest chętny, żeby to przetestować ze mną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Wto 13:47, 24 Mar 2015    Temat postu:

O co cho z testem I+k6?
Nie mam sie za bardzo jak skupic nad tymi kartami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 14:36, 24 Mar 2015    Temat postu:

Nie żaden test i akurat nie ma nic wspólnego z kartami, off top się zrobił. Karty zadań i nagród są ok, możemy je przetestować, resztę bym zlał. Co do I+k6, każdy przed bitwą rzuca dla każdego modelu K6 i dodaje do inicjatywy, w ten sposób określamy kolejność na całą potyczkę. Nie ma w takim razie, podziału na tury jednego czy drugiego gracza, a wszystko idzie w kolejności inicjatywy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Wto 14:38, 24 Mar 2015    Temat postu:

Warte przetestowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 11:12, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Dobrze zatem napisze to tutaj- nie zgadzam na wprowadzenie tego.Teraz musicie mnie tylko przeglosować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 11:57, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Po pierwsze niczego jeszcze nie wprowadzamy, bo najpierw chcemy to przetestować. Po drugie wypadało byś uzasadnił swoje zdanie. I nie, tłumaczenie, że krasnoludy mają mało inicjatywy to żadne tłumaczenie. Od tego jest rzut kostką. Oczywiście, nie twierdzę, że to się sprawdzi, bo się może okazać rozwiązaniem do dupy i damy sobie z tym spokój. Tylko drażni mnie podejście typu "ja się nie zgadzam i chuj", zanim cokolwiek zostanie sprawdzone czy przedyskutowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pią 13:43, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Powiem tak, nie gram ale wydaje się fajne jeśli nie znika zasada ze w czasie szarzy atakuje się jako pierwszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:51, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Ja bym był za tym żeby rzucać k6 dla każdego modeli i dodawać do tego inicjatywę. To jest ciekawa opcja wydaje mi się. Ale raczej bym był przeciw takiemu ustalaniu inicjatywy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:31, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Nie unoś się Radzik bo złość piękności szkodzi:) skoro napisałem że na to się nie zgadzam to przemyślałem to, tylko nie chce mi się tu klepać wyjaśnień,jak się spotkamy to wtedy pogadamy w gronie. "I nie, tłumaczenie, że krasnoludy mają mało inicjatywy to żadne tłumaczenie" - to troszku nielogiczne co napisałeś jak mam nie brać takiego powodu pod uwagę jak będziecie chcieli uzależnić przebieg całej potyczki od Inicjatywy właśnie!. Owszem jest to dobry powód że krasnoludy mają mało inicjatywy zresztą to jeszcze zwiększa wpier... dla band które zaczynają z małą ilością modeli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 17:36, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Koledzy, cały czas chodzi o rzut K6 i dodanie inicjatywy modelu do tego. Nie ustalanie na podstawie czystej inicjatywy. Ja nie mówię, że to się sprawdzi, ale uważam, że warto to przetestować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pią 18:10, 03 Kwi 2015    Temat postu:

ja też, nawet krasnolud może pierwszy wbić topór w głowe długouchego jako pierwszy i to jest spoko. wiadommo że szansa jest mniejsza ale jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:21, 03 Kwi 2015    Temat postu:

I tak szarża to szarzą ASF to ASF także to I + k6 gry nie zmieni jakoś mega specialnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grish




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin/Sosnowiec

PostWysłany: Sob 11:03, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Były testy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin