Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

odnośnie inicjatywy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Pon 13:17, 06 Kwi 2015    Temat postu: odnośnie inicjatywy

Grungnar Gundrikson, dobrze prawi - wtedy trzeba by zmodyfikować początkowy koszt punktowy jednostek o deltę od inicjatywy. A także uwzględnić średnią wartość inicjatywy oraz w przypadku henchmenów odrzucić dziesięć procent skrajnych wartości i wziąć pod uwagę średnią.

Ponadto jeżeli zastanawiacie się nad modyfikacją mechaniki, to czy nie dobrze było by rozważyć inicjatywę ale łącząc tury dwóch graczy w jedną turę dla wszystkich? : -)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:01, 06 Kwi 2015    Temat postu:

No to jest jedna tura tyle że inicjatywa wyznacza kolejność poszczególnych jednostek. Jeszcze nic nie modyfikujemy, teraz tylko będą odbywały się co jakiś czas testy związane z grą na inicjatywę.Mój wcześniejszy wywód był po to by wyrazić obawy do widocznych dla mnie dysproporcji w stosunku do niezrównoważonych band i poniekąd przedstawić Grishowi jak to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgłębiczart




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębiny

PostWysłany: Pon 21:10, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Zgadzam się, dysproporcja pomiędzy rasami band krasnoludów przy zestawieniu band elfickich pod kątem inicjatywy jest dosyć znaczna przy wspomnianych założeniach.

Dlatego też napisałem, że z mojego punktu widzenia elfy wtedy powinny być droższe a krasnoludy tańsze, np. mając wyjściową inicjatywę o wartości 3 punktów.

Zmiana jednakże kosztów punktowych oddziałów startowych będzie miała mocny wpływ na tzw. klimat lub na resztę systemu, gdzie trzeba by zmodyfikować zapewne szereg innych zasad : -)

Natomiast napomknąłem o przemyśleniu łączenia tur w taki sposób by finalnie wyglądało to mniej więcej jak w Heroes Of Might And Magic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grungnar Gundrikson




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 21:57, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Wydaje mi się że jeśli wyjdą problemy jakie przypuszczam że wyjdą to raczej odpuścimy sobie tą inicjatywę bo za dużo zasad trzeba by zmieniać podobnie było by z bandami,a to raczej już nie o to chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzik




Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 10:18, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Dokładnie, moim celem nie było zmiana połowy zasad i modyfikacja charakterystyk jednostek. Za dużo zamieszania by to wprowadziło. Rozumiem też obawy co do dysproporcji band. Dlatego moja propozycja jest taka, żebyśmy sobie zrobili osobne bandy do grania w ten sposób. Zagramy 2-3 potyczki i będziemy mieli szerszy obraz czy to ma sens czy też nie. Moja potyczka z Wiktorem nie była w stanie pokazać wszystkich aspektów takiego rozwiązania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krnabrny




Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:25, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Jak dla mnie to za dużo zmian do broni trzeba wprowadzić, zasad do samego ruchu i tak dalej. Imo za dużo mieszania jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Mordheim i Warheim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin