Forum WarZag Strona Główna WarZag
ZAGŁĘBIOWSKI KLUB GIER BITEWNYCH I FANTASTYKI "WARZAG"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forging the Narrative -- Incydent na Oberon VI - komentarze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Pon 22:13, 27 Kwi 2015    Temat postu:

A ja właśnie uważam że powinno być drugie dno rozgrywki a nie tylko płaska rozpierdalanka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Wto 0:20, 28 Kwi 2015    Temat postu:

A może podzielmy cuba na 3 elementy ?? Główny wart 4vp i dwa pomniejsze po 2, plus baterie i możliwość zniszczenia cuba albo jeśli skład który go niesie porzuci go albo zostanie zniszczony cube scateruje 3d6+3 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:34, 28 Kwi 2015    Temat postu:

Najciekawsze IMO byłyby tactical objectivy i do tego, że każdy gracz ciągnie swoje. Wtedy raz, że każdy będzie miał możliwość dociągania, a dwa, że taka ilość kart spowoduje, że częściowo zniweluje się opcję, że kroś przegra, bo dociągnął z dupy karty.

Ewentualnie, że było jeszcze ciekawiej, to można zrobić, że każdy gracz ciągnie swoje, ale obie armie z frakcji mogą je wykonywać - to będzie dopiero zabawa Wink

W obu w/w przypadkach będzie IMO sporo zabawy i kminienia, a nie tylko jak zastawić oddział z reliciem, żeby go 7k przeciwnika nie odstrzeliło/zszarżowało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 5:39, 28 Kwi 2015    Temat postu:

Albo ciagniemy po 3 karty na każda turę dla wszystkich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:06, 28 Kwi 2015    Temat postu:

Tactical objectivy nie będą takie złe. Trzy na turę odpada Wolfgar. Pamiętaj ze dociagasz kolejna za każdą zrealizowana. To co rezygnujemy z relica?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:30, 28 Kwi 2015    Temat postu:

@ Reiner
Oj ktoś tu rb nie doczytał Wink Tacticale dociągasz w zależności od misji:
1. generujesz 3 objectivy na początku tury
2. generujesz objectivy za markery (w pierwszej masz 1)
3. na początku kazdej tury generujesz tyle, żeby mieć ich taką liczbę jaki jest numer tury - to IMO będzie najlepsze dla nas, bo będzie wymagało chronienia jednostek, żeby potem mieć czym objectivy robić
4. generujesz 3 objectivy (później do 3), ale jak np przeciwnik ma kartę secure objective 3, a Ty siedzisz na tym znaczniku, to mu go zabierasz Wink
5. generujesz 3 objectivy (później do 3), ale nie pokazujesz ich przeciwnikowi aż nie zostaną zrealizowane - to też jest zajebiaszcze dla nas IMO
6. generujesz 6 na początku, a potem max objectivów co turę zmniejsza Ci się o 1

Ze swojej strony proponuję 3 lub 5 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:00, 28 Kwi 2015    Temat postu:

@Zed Wiem wiem. Podzieliłem się od razu opcja zaimplementowania kart do relicowej rozgrywki:).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:01, 28 Kwi 2015    Temat postu:

5 idealna:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Wto 21:04, 28 Kwi 2015    Temat postu:

5? fuck, dużo. Jak to będzie, za wypełnione ciągniemy nowe? Co z zadaniami których nie da się wypełnić? Czy na końcu tury będzie można odrzucić jednen niewygodny rozkaz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zedikus




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:56, 29 Kwi 2015    Temat postu:

Chyba Przemkowi chodziło o misję nr 5 Wink

Ustaliłbym, że jak nie da się cżegoś wykonać (np nie mamy budynków do wysadzania lub latacza do zestrzelenie-nie obecnie na stole, ale w ogole w rozpie) to od razu odrzucamy i ciągniemy nowy. Pozwoli to uniknąć sytuacji, że ktoś jest w czarnej dupie, bo nie ma jak wykonać misji.

Z tego co pamiętam, to z końcem tury można jeden wywalić.

Trzeba będzie jeszcze ustalić czy każdy z graczy ciągnie, czy strona. A jak z graczy, to czy sojusznik może pomagać w ich wykonaniu. Oba w/w rozwiązania mają swoje plusy i minusy, dlatego chciałbym poznać wasze zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:34, 29 Kwi 2015    Temat postu:

Zedikus napisał:
Chyba Przemkowi chodziło o misję nr 5 Wink
.

Potwierdzam Very Happy

Proponuje ciągnąć karty dla każdego z graczy osobno zmożliwości możliwością supportu team Playera. Co o tym myślicie? Głupio by było gdyby sojusznik nie mógł pomóc. ..ale z drugiej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 22:53, 29 Kwi 2015    Temat postu:

Ale ze mnie pała, wiadomo ze 5 scenariusz Smile może być 5 spoko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micz




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Czw 0:16, 30 Kwi 2015    Temat postu:

Po 4 na strone, kazdy po 2 na ture. Ujawniamy dopiero po wykonaniu i realizujemy wspolnie. Plus relic za 3vp. Po mojemu tak najciekawiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reiner
Administrator



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 1073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:49, 02 Maj 2015    Temat postu:

To co Panowie, finał rozumiem w przyszłym tygodniu w piątek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolfgar
Graal Knight



Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

PostWysłany: Sob 20:19, 02 Maj 2015    Temat postu:

ja bym się pisał chyba za 2 tygodnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WarZag Strona Główna -> Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin